TÜM ÇALIŞANLAR İÇİN SAĞLIKLI VE GÜVENLİ ÇALIŞMA ORTAMI İSTİYORUZ!
[ PANDEMİ DÖNEMİNDE UZAKTAN İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN TEORİK, PRATİK VE AHLAKİ SORUNLAR ÇEVRİMİÇİ FORUMU DÜZENLENDİ ] TMMOB İnşaat Mühendisleri Odası

İMO ANA SAYFA   ŞUBE ANA SAYFA   ŞUBE İLETİŞİM   ARAMA   WEBMAIL   BELGE KONTROL   ÜYE GİRİŞİ

İMO ANA SAYFA
Üye İşlemleri Tescilli İşyerleri Kongre Sempozyum Çalıştay Programı GENÇ-İMO Sıkça Sorulan Sorular

21 EYLÜL 2020, PAZARTESİ   

34

PANDEMİ DÖNEMİNDE UZAKTAN İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ EĞİTİMİNDE KARŞILAŞILAN TEORİK, PRATİK VE AHLAKİ SORUNLAR ÇEVRİMİÇİ FORUMU DÜZENLENDİ

    Yayına Giriş Tarihi: 09.09.2020 00:00   Güncellenme Zamanı: 09.09.2020 16:50:34  Yayınlayan Birim: ANKARA ŞUBE  
 

Güncellenme Zamanı: 09.09.2020 10:09:23

İMO Ankara Şubesi tarafından 8 Eylül 2020 Salı günü Pandemi Döneminde Uzaktan İnşaat Mühendisliği Eğitiminde Karşılaşılan Teorik, Pratik ve Ahlaki Sorunlar` çevrimiçi forumu düzenlendi

 

Pandemi sürecinde zorunlu olarak değişen İnşaat Mühendisliği Eğitimi süreçlerini, sorunları ve çözüm önerileriyle birlikte değerlendirmek üzere İnşaat Mühendisleri Odası Ankara Şubesi tarafından 8 Eylül 2020 Salı günü Pandemi Döneminde Uzaktan İnşaat Mühendisliği Eğitiminde Karşılaşılan Teorik, Pratik ve Ahlaki Sorunlar" çevrimiçi forumu düzenlendi.

Dr. Taylan Ulaş Evcimen`in moderatörlüğünü yaptığı foruma Eskişehir Teknik Üniversitesi, Erciyes Üniversitesi, Hacettepe Üniversitesi, Abdullah Gül Üniversitesi, Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Atılım Üniversitesi, Lefke Avrupa Üniversitesi, Gazi Üniversitesi, Dokuz Eylül Üniversitesi ve Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi akademisyenleri, İMO Ankara Şubesi Yönetim Kurulu Üyesi Okan Çağrı Bozkurt, İMO Ankara Şubesi Meslek İçi Eğitim Komisyonu Üyesi Koray Kadaş, İMO Ankara Şubesi Şube Sekreteri Mahir Kaygusuz, Araştırma Görevlisi Ozan Yılmaz katıldı.

2 bölümden oluşan forumun birinci bölümünde akademisyenlerin pandemi sürecinde yaşanan idari, teknik, ahlaki sorunlar, öğrenci-akademisyen ilişkileri değerlendirildi. Pandemi sürecinde uzaktan eğitimde yaşanan eşitsizlikler, ölçme değerlendirme sistemi, üniversitelerin kullandığı farklı uygulamalar, tahtada ders anlatan hocaların aşırı yoğun ders notu hazırlamaya yoğunlaşması, ekonomik kriz nedeniyle öğrencilerdeki motivasyonsuzluk ve öğrencilerin öğrenme yerine sınıf ve ders geçme odaklı olması konuları üzerinde duruldu.

Forumun ikinci bölümünde önümüzdeki süreç için olası çözüm önerileri görüşülerek uzaktan eğitimin verimliliği, ölçme-değerlendirme süreci ve önümüzdeki süreç için olası çözüm önerileri konuşuldu.

 


 

Dosyalar

(153 KB) (09.09.2020 10:07:55)

PDF uzantılı Makale dosyalarını veya diğer Ek Dosyaları okuyabilmeniz için
Acrobat® Reader®'ın bilgisayarınızda yüklü olması gerekmektedir.
Acrobat® Reader® yüklemek için

Okunma Sayısı: 99

Ankara Şube Kaynaklı Gündem »
Tüm Gündem »

Sayfayı Yazdır

   

Key Yazılım Çözümleri A.Ş.